8 May 2013

Khasiat VIVIX


Mei adalah promosi VIVIX!!! Ramai yang teruja sangat bila tahu promosi bulan ni, nape tak nya...sempena HARI IBU bulan ni, boleh hadiahkan kepada bonda tercinta, mertua dan juga utk si isteri...lebih2 lagi nak raya lagi 2 bulan, ramai yang nak tampil cun dan bergaya di hari raya!!

Jika anda beli 6 botol Vivix, anda akan dapat :
1) percuma 1 lagi botol Vivix 
2) percuma pendaftaran ahli (biasanya daftar ahli adalah berjumlah RM65)
3) percuma postage 
4) Cash Rebate sebanyak RM241

Jadi , anda dapat penjimatan hampir RM800... waahhh, banyak tu ..  *wink2*
Oh ya , kalau anda beli 2 botol Vivix pun anda akan dapat :
1) percuma pendaftaran ahli 
2) percuma postage
3) Cash Rebate sebanyak RM37 

Jadi, dengan pembelian 2 botol Vivix Shaklee, anda mampu jimat RM112 .. waaah, berbaloi jugak tu kan .. 
Apa ? kalau nak beli 1 botol Vivix pula bagaimana ?? ... haaa , yg tu anda akan dapat :
1) percuma postage 
Jom kita lihat , apa itu Vivix dan kelebihan Vivix ni ...

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Bagaimana Vivix Berfungsi?? 
- Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

- Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.(Hmmm...sapa yang tak nak awet muda kan???dah la vivix ni dah jadi rebutan ramai para wanita...bahkan Ayu Raudhah pernah membongkar rahsia kecantikan beliau dengan VIVIX..)

"Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)


Apakah Fungsi Resveratrol??

Siapa yang memerlukan Vivix?
Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.
Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil suplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan suplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

PERHATIAN : Vivix tidak disarankan kepada ibu mengandung.

No comments:

 
Full design and idea:jiakreatifelt.com