24 Feb 2012


Inginkan kulit yg cantik????

Masing-masing inginkan kulit yang cantik,gebu,mulus halus n bla bla bla.....dah pelbagai produk yg digunakan utk hilangkan parut jerawat,jeragat namun hasil tetap tidak memuaskan hati anda...apa kata anda cuba shaklee utk membantu anda mencapai impian anda???

Ini adalah entry customer salah seorang Euphoria Shaklee. Selepas mendapat izinnya, ingin saya berkongsi bersama customer2 saya....






Alhamdulillah.. 

Suatu hari saya ada terbaca di dalam majalah tentang pentingnya vitamin ni.. Apalagi google la carik vitamin.. ehehe.. Lama jugakla dok baca testimoni sana sini pasal Shaklee ni dan alhamdulillah Allah telah bukakan pintu hati ini untuk mencuba vitamin Shaklee ni.. Nak tahu set apa yang saya cuba?? ehehe
jeng...jeng...jeng...

.
.
.
.
.
.
ha.. ni la vitamin yg saya ambil..

Terus beli yg besar tu.. Saya beli set besar sebab biasanya untuk serasi dengan badan ambil masa 3 bulan camtu.. Yang besar ni boleh tahan sampai 4 bulan.. ehehe.. Alhamdulillah baru je consume dengan vitamin ni dalam seminggu dah ada orang tanya.. Sekarang pakai produk kecantikan apa ye??  Orang akan tanya produk kecantikan.. takde pulak yang tanya ada ambil vitamin ke??ehehe..

Raya Haji baru ni pun family datang beraya di rumah saya.. Sama juga soalan..Pakai apa sekarang?? ye la sebelum ni asyik tukar produk kecantikan je.. Asyik jaga luaran tp dalaman???? sebab tu mak,kakak tanya camtu.. Mungkin jugak sebab dah lama tak tengok.. Padahal masa tu baru seminggu je makan vitamin ni.. 

Sejak amalkan vitamin ni AIR menjadi teman setia saya.. sampai nk tido pun bawa masuk sebotol air ke dalam bilik.. hahaha.. Dalam kereta mesti ada air kosong..

Apa lagi... Jom sapa-sapa nak cantik diluar dan sihat di dalam..^_^

 Hakikatnya apa yang kita makan akan dapat dilihat kesannya pada luaran. Pengambilan air yang mencukupi sangat membantu. 

credit

Jika anda ingin mendapatkan set ini, boleh hubungi saya di 0199142713 untuk membuat pesanan...juga terdapat dlm trial pack...free gift + free postage..


No comments:

 
Full design and idea:jiakreatifelt.com