30 Dec 2011

Berat Badan Turun Slps ambil SET B dan LECITHIN....!!

Hari ini sy nk kongsikan cerita dgn anda pengalaman pengguna Shaklee stlh menggunakan Set B + Lecithin...jom..;)
___________________________________________________________________________
as salam semua..

Selepas bersalin... benda paling penting bagi ibu selain baby dan bf mesti lah berat badan kan..hehee.. risau woo kalau tak turun banyak... tapi.. bila ibu menyusukan baby.. untuk diet dan makan ubat2 kurus sume adalah sgttt tak sesuai.. dikhuatiri menjejaskan berat badan baby.. jadi camne? ramai ibu2 menyusukan baby yang nak kurus... kan..kan.. meh kita lihat testimoni teman yana ni..

Hai berjumpa lagi kite kali ni.. hari ni saya nk bercerita plak mengenai pengalaman saya time ambik set penyusuan Shaklee bersama Lecithin…. Amalkan set menyusu ni memang best sgt2.. sebabnya susu saya semakin meningkat lagi2 menyusukan anak kembar.. bukan tu je.. badan saya lebih cergas dan hari2 g kerja ceria manjang… walopon malam2 tak cukup tido… melayan karenah si kembar tu bergilir2 nk nyusu.. huuuu….
Bukan tu saja…. apa yang menggembirakan hati saya ialah berat badan saya turun dengan cepat sekali….. meh saya tunjukkan gambar saya time raya tahun lepas ek.. jeng.. jeng.. jeng…. 

raya tahun 2010
hmm masa ni berat badan.. kus semangat…. nk tgk gambar raya time ni pon macam tak best je…..jom tgk gamba raya tahun ni plak… jeng.. jeng..jeng..

raya tahun 2011
Berbeza tak? hehehe… Seronok sangat time jumpa sedara mara dan kawan2 yang dah lama tak jumpa diorang tegur saya dah kurus.. ada plak yang tanya “ko g London Weight Management ke?” hehehe…. waaahhhhh!!! saya suka sangat dgn produk Shaklee.. I Lebiu lah!! Ahakss!!!!
* credit
_________________________________________________________________

Impikan berat yg ideal slps bersalin???Jom cuba Set B + Lecithin dgn hrga yg istimewa...juga blh dptkan set trial+free gift dgn hrga yg lbh hebat!!sms sy di 019-9142713 sekarang!! penjimatan berganda...

No comments:

 
Full design and idea:jiakreatifelt.com